Sunday, 2 September 2012

dear awak

AWAK ,,

Saya tak tau nak mulakan macam mana , tapi saya nak awak tau tentang nie. Saya nak awak tau dari saya sendiri dan bukannya dari orang lain dan saya tak kisah apa jawapan awak nanti yang penting bagi saya , saya berani cakap kat awak dan awak tau . Itu dah cukup buat saya .

AWAK ,,

Saya suka awak ! awak mesti tak percayakan ..huhuhu saya pun tak sangka macam mana saya boleh sukakan awak .Agak2 ape reaksi awak kalau taw perasaan sy nie ea? Saya sanggup tunggu awak kalau awak pun suka saya juga . Tapi saya taw mende tu mustahil kan .


AWAK ,,


Saya ingat lgi masa hari pertama pendaftaran kita kat sini , saya betul2 tak sangka saya jumpa awak lagi huhu .. tapi 3 bulan lepas tue saya pindah ,masa tue saya rasa sedih sangat2 dan menyesal pindah huhu . Tapi sebulan lepas tue saya juma awak kat tempat temuduga . Awak nampak betul2 terkejut sebab saya pun datang temuduga tue ,yew la saya taw la saya nie tak sepandai awak kan ..Tapi saya happy sbb dpt jumpa awak semula .


AWAK ,,

Tak lama lagi awak nak pergi dah , pergi jauh tinggalkan saya kat sini . Semoga awak ok2 jew duduk kat sane nanti ea . Ingat lagi tak dulu saya pernah cakap "lepas hbs nie ko jgn igt aq dah taw meskipun nama aq "
tp sekarang saya nak cakap " hrp2 awk igt saya nie lagi ea " .Saya harap saya dapat jumpa awak lagi 3 tahun atau mungkin 6 tahun lagi .Selamat maju jaya  awak :-)


p/s : mesti tertanya2 siapa kan ?  haza siir bainani wabaina allah fakod ..huhu
       SABABNYA ,,,
 tapi tak mengharapkan sangat pun . Dia terlalu baik untuk aq yg tdk berapa nak baik nie huhu . Ape pun aq harap dia jumpa org yg dia sayang dan boleh jaga dia . Aq ? aq gembira kalau dia pun gembira ..SekiAn ..





No comments:

Post a Comment